Google AdWords-da kontekst reklama

Google AdWords-da kontekst reklama

  1. Tahlil
  2. Raqobatchilarni tahlil qilish
  3. Kalit so’zlarni yig’ish
  4. Kampaniyani sozlash
  5. Ishga tushirish
  6. A/B testi

Google AdWords-da kontekst reklama

Siz tanlagan har qanday kalit so’z bilan Google’da birinchi sahifaga chiqishni xohlaysizmi? Ushbu muammoning eng yaxshi yechimi kontekst reklama bo’lib, uning narxi o’zini ko’p marta oqlaydi.

Narx Google TOP-1 ga chiqishi orqali oqlanadi


Oxirgi Ishlarimiz

Oxirgi Ishlarimiz


Blog

Blog


30
Yan 2025

Tur firma uchun litsezniya olishda saytga qanday talablar qo’yiladi

Turistik firma uchun litsenziya olishda rasmiy veb-sayt majburiy talablar qatoriga kiradi. O‘zbekiston Respublikasi Turizm qo‘mitasi va boshqa tegishli idoralar quyidagi […]

30
Yan 2025

Turistik litsenziya olish uchun quyidagi asosiy bosqichlarni bajarish kerak

Turistik litsenziya olish uchun quyidagi asosiy bosqichlarni bajarish kerak: 1. Yuridik shaxs yoki yakka tartibdagi tadbirkor sifatida ro‘yxatdan o‘tish Litsenziya […]