Tez ishga tushirish – reklama o’rnatish uchun 1 kun kerak bo’ladi;
Narx – Atiga 1 sent uchun 500 dan 1000 tagacha odam ko’radi sizning reklamangizni;
Faol auditoriya – Instagramdagi reklama har qanday auditoriyaga namoyish etiladi va u bilan to’g’ridan-to’g’ri muloqot qilish imkoniyatini beradi;
Ajoyib qamrov – bir necha kun ichida 160 ming kishi sizning mahsulotingiz haqida bilib olishlari mumkin;
Tez natija – Instagramdagi reklama tomonidan berilgan javob boshqa ijtimoiy tarmoqlarga qaraganda ancha yuqori;
Maqsad – kerakli auditoriyani tanlash qobiliyati (Siz tanlashingiz mumkin: Yosh, Jins, Hudud, Til, qiziqishlar, Reklama rejimi, davomiyligi.);
Instagramdagi reklama – bu Facebook orqali reklamalarni sozlash qobiliyati. Sizning reklamangiz ikkita mashhur ijtimoiy tarmoqlarda: Facebook va Instagram.
Sayt Yaratishda SEO: Qanday Qilib Sizning Saytingizni Qidiruv Tizimlari Uchun Optimallashtirish Mumkin? Internet dunyosida muvaffaqiyat qozonishning eng muhim jihatlaridan biri […]
Turistik firma uchun litsenziya olishda rasmiy veb-sayt majburiy talablar qatoriga kiradi. O‘zbekiston Respublikasi Turizm qo‘mitasi va boshqa tegishli idoralar quyidagi […]