Sayt yaratishning asosiy bosqichlari

Sayt yaratishning asosiy bosqichlari

Saytni yaratish ketma-ketligi va bosqichlarni aniq o’rganish butun loyiha muvaffaqiyatining kalitidir. Ehtimol, bilmagan foydalanuvchi uchun sayt yaratish arzimas ishdek tuyulishi mumkin. Xo’sh, bu yerda nima juda murakkab. Aslida, sayt yaratishning har bir bosqichi mashaqqatli ish bo’lib, buning uchun veb-studiya jamoasining har bir ishlab chiquvchisi javobgardir.

Sayt yaratish, siz o’ylaganingizdek, nafaqat dizaynni ishlab chiqish va dasturlashni, balki loyihani batafsil tahlil qilishni, mijoz bilan hamkorlikni va loyiha maqsadlariga erishish uchun yechimlarni izlashni ham o’z ichiga oladi. Ushbu maqolada biz saytning bosqichma-bosqich rivojlanishi qanday sodir bo’lishini ko’rib chiqamiz va saytlarni yaratish tartibini batafsil bayon qilamiz.

Sayt yaratishning asosiy bosqichlari:

Maqsadlarni, vazifalarni belgilash va sayt turini tanlash

Bizning veb-studiyamizning har bir mijozi ham sayt turlaridagi farqlarni ko’rmaydi, o’z maqsad va vazifalarini mustaqil ravishda aniqlay olmaydi. U bizga sayt yaratish iltimosi bilan murojaat qiladi. Biz, o’z navbatida, tayyorgarlik bosqichini amalga oshiramiz – mijozga sayt nima uchun kerakligini, u qanday vazifalarni hal qilishi kerakligini tahlil qilamiz: Internetda kompaniya vakili sifatida harakat qilish yoki tovar va xizmatlarni sotish, kompaniya uchun sifatli reklama bo’lishi uchun harakat qilamiz. Bularning barchasi mijoz bilan kelishilgan holda amalga oshiriladi. U o’zi nima uchun saytga muhtojligini, kompaniyaga qanday yordam berishini tushunishi kerak.

Vazifalar qo’yilgandan so’ng, maqsadli auditoriya aniqlanadi. Sayt kim uchun yaratilayotganini, mijoz nimani taklif qilishi mumkinligini va saytga tashrif buyuruvchilar taklifga qanday munosabatda bo’lishini tushunish muhimdir. Maqsadli auditoriyaning ta’rifi o’z qoidalarini “takidlaydi”, olingan ma’lumotlarga asoslanib, saytning tuzilishi, mazmuni, dizayni, funksionalligi va boshqalar shakllanadi.

Keyinchalik, marketing tahlili o’tkaziladi, unda raqobatchilar, mahsulot yoki xizmatning mavsumiyligi, faoliyat va bo’shliqlar, taklifning raqobatbardoshligi tahlil qilinadi. Tashrif buyuruvchilarning e’tiborini jalb qilishga yordam beradigan omillar aniqlanadi. Tugallangach, sayt prototipi ishlab chiqiladi va mijozga namoyish etiladi.

Saytni rivojlantirishning keyingi bosqichi: texnik shartlarni shakllantirish

Texnik topshiriq – mijoz bilan birgalikda tuzilgan hujjat. U saytning batafsil tavsiflarini o’z ichiga oladi:


Oxirgi Ishlarimiz

Oxirgi Ishlarimiz


Blog

Blog


19
Noy 2022

Saytga kiruvchilar sonini aniqlash

Saytga kiruvchilar sonini aniqlash – Veb analitika (inglizcha. Web analytics) Veb-tahlil – bu veb-saytga kiruvchilar to’g’risida ma’lumotni takomillashtirish va optimallashtirish […]

19
Noy 2022

CMS lardan foydalanish kerakmi?

  CMS afzalliklari Bu tizimlarning asosiy jihati shundaki, dinamik veb-sahifalarni oson yarata olish va ularni turli xil axborot bilan to’ldirish […]