Tez ishga tushirish – reklama o’rnatish uchun 1 kun kerak bo’ladi;
Narx – Atiga 1 sent uchun 500 dan 1000 tagacha odam ko’radi sizning reklamangizni;
Faol auditoriya – Instagramdagi reklama har qanday auditoriyaga namoyish etiladi va u bilan to’g’ridan-to’g’ri muloqot qilish imkoniyatini beradi;
Ajoyib qamrov – bir necha kun ichida 160 ming kishi sizning mahsulotingiz haqida bilib olishlari mumkin;
Tez natija – Instagramdagi reklama tomonidan berilgan javob boshqa ijtimoiy tarmoqlarga qaraganda ancha yuqori;
Maqsad – kerakli auditoriyani tanlash qobiliyati (Siz tanlashingiz mumkin: Yosh, Jins, Hudud, Til, qiziqishlar, Reklama rejimi, davomiyligi.);
Instagramdagi reklama – bu Facebook orqali reklamalarni sozlash qobiliyati. Sizning reklamangiz ikkita mashhur ijtimoiy tarmoqlarda: Facebook va Instagram.
Veb saytga SEO strategiya tayyorlash SEO strategiyasini tayyorlashda bir nechta muhim elementlar mavjud: Keyword (so’zlar) izlash va ishlatish: Asosiy qo’llaniladigan […]
Toshkentda sotuv saytini yaratish narxi qancha? Sotuv sayt yaratishning narxi o’zgaruvchan, sotuv saytini narxini belgilash uchun kerak bo’lgan faktorlar: saytda […]