Kompaniya holati
Qidiruv tizimlaridagi birinchi o’rinlar mijozlaringiz orasida ishonchni uyg’otadi
Uzoq muddatli reklama
Samarali SEO davomida olingan natijalar uzoq muddatli.
Investitsion daromad
SEO bilan rentabellik boshqa Internet-marketing usullariga qaraganda ancha samarali
Sizning saytingiz TOP-10 ga kiradi
Biz sizning saytingizni qisqa vaqt ichida istalgan qidiruv tizimlarida yetakchi o’rinni egallashiga imkon beramiz
SEO ajoyib tugma emas, uni bir marta bosish saytingizni qidiruv natijalarining yuqori qismiga olib chiqmaydi. Bu nafaqat saytning o’zi bilan to’g’ridan-to’g’ri ishning katta hajmi: qulay navigatsiya, aniq va ma’lumotli matnlar, o’ylangan sahifa sarlavhalari va resurs tavsifini yaratish. Ammo tashqi omillar bilan ham ishlash: qidiruv tizimlarining kataloglarida ro’yxatdan o’tish, ijtimoiy tarmoqlardagi nashrlar, tematik resurslarga havolalarni joylashtirish.
Bularning barchasi bir martalik sarmoya bilan uzoq muddatli natijalarga erishish imkonini beradi. Toshkentda SEO optimallashtirish – bizning professionallar jamoasi bilan qidiruv natijalarida birinchi qatorlarni egallang.
Foydalanuvchilar kamdan-kam hollarda qidiruv natijalarining ikkinchi sahifasidan o’tib ketishadi, shuning uchun ro’yxatning eng yuqori qismida bo’lish juda muhim.
SEO optimallashtirish saytni qidiruv xizmatlari reytingida targ’ib qiladi va uzoq vaqt davomida yetakchi o’rinlarni egallashga imkon beradi. Sayt ko’rinadi, bu foydalanuvchilar sonini sezilarli darajada oshiradi.
Onlayn marketingning boshqa shakllari bilan solishtirganda SEO optimallashtirishning nisbatan arzonligi va yuqori samaradorligi SEO optimallashtirishni veb-saytlarni ilgari surishning asosiy vositalaridan biriga aylantiradi.
SEO kontekstli reklamadan ko’ra ko’proq tezlikka ega. SEO optimallashtirishning ta’siri darhol sezilmaydi, lekin u ancha uzoq davom etadi. Bundan tashqari, siz SEO optimallashtirish uchun faqat bir marta to’laysiz, kontekstli reklama esa doimiy sarmoyani talab qiladi.
Foydalanuvchilarning ongida uzoq vaqtdan beri naqsh shakllangan – birinchisi eng yaxshisidir. Saytning qidiruv natijalarida etakchi o’rinlarda joylashishi reklama sifatida qabul qilinmaydi, bu esa targ’ib qilingan saytning ishonchliligini oshiradi.
Qidiruv tizimining javoblar ro’yxatida saytning yuqori o’ringa ega bo’lishi uni reklama qiladigan brend kabi taniqli qiladi. O’z navbatida, e’tirof etish ham mashhurlikning, ham tashrifning oshishiga olib keladi. So’rov natijalarini ko’rayotgan har qanday foydalanuvchi sizning mijozingizga aylanishi mumkin, chunki u aynan siz taklif qilayotgan narsani qidiradi.
Google Search Console-ni saytga qanday ulanadi? Google Search Console-ni saytingizga ulash uchun quyidagi qadamlarni bajaring: 1. Google Search Console Hisobini […]
Google Analytics-ni saytga qanday ulanadi? Google Analytics-ni saytingizga ulash uchun quyidagi qadamlarni bajaring: 1. Google Analytics Hisobini Yaratish Google Analytics […]